Jak efektywnie wykorzystać wirtualne spacery w marketingu nieruchomości?

Zainteresowanie kupnem i wynajmem nieruchomości nie słabnie. Niezależnie od tego, czy klient jest zainteresowany kupnem nowego mieszkania lub domu, czy nieruchomości z rynku wtórnego, pokazanie mu jej w sposób bardziej dokładny zwiększa szansę na sprzedaż albo wynajem. Czy wirtualne spacery mogą wpłynąć na realną sprzedaż nieruchomości? Co daje to rozwiązanie kupującemu i sprzedającemu?

Sposób na lepsze efekty sprzedaży – wirtualny spacer po nieruchomości

Nie lubimy tracić czasu, szczególnie gdy jesteśmy zapracowani, w ciągłym biegu, a do wykonania jest wiele zadań. Wirtualne spacery mogą skutecznie wpłynąć na zwiększenie zainteresowania ofertą. Klient chętniej kliknie w ofertę w sieci, w której ma możliwość zapoznania się z interesującym go miejscem online. Tradycyjne sesje zdjęciowe mieszkań pozwalają zorientować się jak wygląda nieruchomość wewnątrz i na zewnątrz, ale dopiero wirtualny spacer odsłoni przed klientem detale pomieszczeń i pozwoli zorientować się, jakie ewentualne prace remontowe trzeba będzie wykonać. 

Jakie zalety mają wirtualne spacery?

  • oszczędzają czas –  klient może obejrzeć interesującą go nieruchomość nie ruszając się z domu;
  • dokładniejsze niż zwykłe zdjęcia – odbywając wirtualny spacer możesz przyjrzeć się detalom i poczuć klimat miejsca;
  • poszerzają wiedzę o nieruchomości –  nie tylko o wygląd pomieszczeń, ale i otoczenie domu, widok z okna, taras, ogród, basen.

Wirtualne spacery dają wgląd w różne aspekty interesujących klienta nieruchomości.

Jak wirtualny spacer wpływa na efektywność sprzedaży nieruchomości? 

Czy wirtualne spacery mogą faktycznie zwiększyć efektywność w sprzedaży nieruchomości? Wizard 3D Studio doskonale wie, że tak. Zobacz nasze prezentacje tutaj: https://wizard3d.com/oferta/spacery-wirtualne/.  

Oferty, do których dołączone są wirtualne spacery, mają większą oglądalność, co przekłada się na korzyści dla firm oferujących nieruchomości na sprzedaż. Realistyczne widoki wewnątrz i na zewnątrz pozwalają zorientować się, jak naprawdę wygląda mieszkanie lub dom i często już na tak wczesnym etapie, klient jest co najmniej poważnie zainteresowany zakupem. 

Jak skutecznie wykorzystać spacer wirtualny dla biznesu?

  • większy zasięg – wirtualne spacery udostępniane w sieci mają szanse dotarcia do potencjalnie sporej grupy osób;
  • oszczędność czasu dla klientów, którzy nie muszą nawet wychodzić z domu, żeby zobaczyć ofertę;
  • profesjonalny wizerunek firmy – zwiększając swoją ofertę o wirtualne spacery, firma zyskuje lepszy wizerunek;
  • większe możliwości sprzedaży – łatwiej trafić do klienta, przedstawiając dobrej jakości wizualizację nieruchomości.

Profesjonalne wirtualne spacery i inne możliwości, zwiększające zasięg i sprzedaż, oferuje https://wizard3d.com/. Zapraszamy do kontaktu!